martes, 31 de diciembre de 2013

COLECCIÓN "MANDAELENA"








La història que us vaig a relatar,
és terrorífica i a molts us ha de sonar.

El Pequeño Hobbit de 4 anys
pregunta a La Senyora dels Anells:

- Mama tens tita?
- No fill, no tinc tita; els nens tenen tita i les nenes vulva.

El petit comença a preguntar si aquell o l'altra tenen tita o vulva,
La Senyora dels Anells li pregunta si són nen o nena perquè dedueixi per si mateix, que és el que tenen entre les cames.

Finalment pregunta de nou:

- I la mama té tita?
- Jo no tinc tita, per tant què soc? Nen o nena?

El Pequeño Hobbit s'ho repensa uns instants i respón amb la maleïda paraula:

- Tú, SENYORA.


Us desitjo un molt bon any a tothom ple de sentit l'humor, riures, somriures, rialles, salut, feina, amor i amics.

P.D.:  ah m'oblidava, i també sexe, això si, amb molta precaució.


* Fira d'Artistes i Artesans de Santa Caterina:

Quan?    dijous 2, divendres 3, dissabte 4 i diumenge 5 de gener de 2014
On?        Av. Francesc Cambó  (al costat de Via Laietana, on està el mercat de Santa Caterina)
Horari?   de 10 a 20.30 hores 
Com arribar?      Metro L4   Parada:  Urquinaona  o Jaume I

No hay comentarios:

Publicar un comentario