viernes, 14 de febrero de 2014

FELIÇ DIA DELS ANAR-MORATS




Tot ho has posat del revés
i a ningú es pot estimar més.

És pura melangia
aquesta poesia,
que envaeix la meva ànima sencera
i de vegades em desespera.

És incondicional
per molt que et fagi mal.

El teu somriure
em fa viure,
la teva mirada,
em té captivada
i cada abraçada,
ben ensisada.

A El Pequeño Hobbit el blog va dedicat
perquè la meva vida ha canviat
i per sempre m'ha enamorat.

Gràcies per regalar-me els millors moments.

* Fira d'Artesania del Port Vell de Barceloneta:

Quan?     diumenge 16 de febrer (sempre que no plogui o el vent ens mogui)
On?         al Port Vell de la Barceloneta al costat del Museu d'Història de Catalunya
Horari?   de 10.30 a 18.30 hores
Com arribar?      Metro  L4     Parada:   Barceloneta

No hay comentarios:

Publicar un comentario